Första advent!

Tänk att det redan är första advent! Tiden går så otroligt fort här. Snart snart kommer jag hem igen. Längtar något fruktansvärt nu! Igår började julstöket så jag klara, irina och kristina byggde ihop vårt pepparkakshus efter att jag och klara julpimpat vårt rum riktigt ordentligt. Idag på morgonen hade jag och klara bjudit in våra tjejer på adventsfruktost för att titta på sunes jul och käka gröt, pepparkakor och umgås. Blev jättemysigt!

Nu sitter jag här och fördröjer tiden lite för att slippa börja plugga igen. Mitt meditationsmantra har blivit "bara två veckor till, bara två veckor till, bara två veckor till..." Vet inte hur många gånger jag tänkt det de senaste dagarna men snart får jag vila igen=)

    


   

Kommentarer:

1 Émilie:

GLAD FÖRSTA ADVENT ELLEN!!!

KRAM

2 Anonym:

3 Anonym:

Tack emelie! Snart ses vi ju igen!=D

4 Anonym:

Hej!

har läst lite på din blogg.. jisses vad ni har mycket första året. jag som tycker vi verkar ha mycket på läk utb i slovakien.. men jag har ändrat uppfattning!!

kämpa på!

5 systra di från mariesta:

!!! NUMMER 16 HAN ANLÄNT!!!

Det blev ett litet flickebarn!:) ..haha..



Här i mariestad har vi haft full fart med julmarknad, tomteparad och första adventfirande i hegen..mycket mysigt! var dop idag också..men jag berättar mer på mail, så kolla in den om du är nyfiken!

fint pepparkaks hus föresten :)

längtar efter dig! kramkram

6 Ellen:

Maji! Fy vad kul att de fått barnet! Men jag har inte fått nåt mail av dig? saknar dig!

7 mim:

Vad mysigt ni verkar ha det trots allt, rummet och pepparkakshus och.. ja. :)

lycka till dessa (jag sa dessa! nog första gången, men allt för dig! HAHA) sista två veckorna innan jul!





duu.. jag funderade lite på hur ni skulle göra med skidorna på sportlovet och sånt?



JAG SAKNAR DIG. puss.

Kommentera här: