Prof. Chillax

Jag har under några veckors tid försökt boka in mitt muntliga prov med min tilldelade kirurgiprofessor. Det kanske låter som världens lättaste? Men nej. Försök nummer 1:
 
 
Fick här fram att jag skulle ha provet den 28e april (alltså imorgon). Skickade sedan två mail till för att fråga efter tiden (det kan ju vara bra att vet) utan att få svar. Fick precis följande svar...
 
 
Jag väljer att tolka detta som att min professor är en väldigt "chill" professor eftersom vi nu kallar varandra för "EB" och "JJ". Han har fortfarande inte sagt någon tid och datumet känns nu mer oklart än tidigare. Manana, manana :)
 
Jag är för övrigt grymt stolt över att jag alldeles nyss lyckades klippa till mitt simkort till ett mikrosim med hjälp av en kniv och två nagelsaxar. På beskrivningen stod de att de rekommenderade att köpa en "simkortssax" för 190 kr. Pfft... för amatörer! 
Kvinnor kan/man tager vad man haver
 
 
 
 

Kommentera här: