Examen del 1

 
Idag kom bilderna som fotografen tagit äntligen upp. Jag har inte hunnit lägga in mina egna bilder från kameran ännu. Jag har mest spenderat tid på jobbet (som nu känns jättebra... eller ja, den mest tiden i alla fall :). Jag ska snart lägga upp bilder från min egen fest och från resan i Polen men har helt enkelt inte hunnit.
 
Examensdagen var perfekt! Jag kan inte komma på något som kunde blivit bättre! Solen sken, alla var lyckliga och lättade, det var en fantastiskt fin lokal och talen var rörande. Helt plötsligt blev proffessorer och lärare som skrämt livet ur oss tidigare, mänskliga och talade med oss som till kollegor. Det kändes stort att få gå fram, ta rektorn i hand och hämta sitt diplom efter 6 hela års slit. En dag jag aldrig kommer glömma. Jag önskar att jag kunde sätta ord på hur lättad och lycklig jag kände/känner mig, men det går helt enkelt inte. Jag brukar vara väldigt självkritisk, men just i det ögonblicket blev jag extremt stolt över mig själv. Jag klarade det!
 
Fortsättning följer...

Kommentarer:

1 Filippa:

Hej! Grattis!!
Har två frågor.. Hur klarade du årsavgiften/studieavgiften? Täckte csn det eller betalade du själv? :) OCH är du nöjd med Polen och att studera utomlands?

Kommentera här: