Graduation Party

Igår var det avslutningsfest för alla oss 6or. Att beskriva kvällen som annat än fullkomligt magisk vore en underdrift. Till och med en stor regnbåge prydde himlen när klassen fotograferades. Allt var perfekt och en kväll att minnas lång tid framöver.
 
Det har börjat sjunka in lite nu att det snart är slut. Självklart känns det tråkigt att lämna alla och säga farväl till vänner man träffat varje dag i flera år. Men idag kände jag för första gången bara en sån sjuk lättnad! Lättad och framförallt stolt över att jag tagit mig igenom 6 år här, med extremt tuffa studier och ett högt tempo. Lättnad över att kunna lämna oro över tentor och skola bakom sig och nu kunna blicka framåt mot allt spännande som ligger framför. 
 
 
På festen hade varje grupp fått göra sin egen film. Jag satte ihop vår film :)

Kommentarer:

1 BLK 5:

Vad vackra ni är! Bliderna ser helt fantastiska ut och eta klänningar är så vårfina! Så himla kul att se och höra att ni fick en graduationfest som var vörd att gå på och som ni kommer att minna för dess positiva delar (och inte dålig polsk service eller liknande). Njut nu av sista veckorna så ses vi i snart i Sverige! Hojta till om du är i sthlm så kan jag komma ner :)

2 Anonym:

Jag har följt ditt äventyr sen 2010 och får önska dig ett stort innerligt grattis till din examen, den är du allt värd efter allt kämpande. jag hoppas du fortsätter och blogg för jag gillar din härliga humor har fått mig många skratt genom de åren. kram

Kommentera här: