Skön dag!

 
Idag har vi bara tagit det lugnt hela dagen och legat på taket och solat. Det är dagar som denna jag kommer sakna när jag flyttar hem. Slöa dagar med skönt häng. 
 
Jag har ju ägnat en hel del inlägg här på bloggen åt att skriva hur jobbigt det känns att åka härifrån. Men nu när det börjat sjunka in lite mer, börjar det faktiskt kännas riktigt bra. Efter avslutningsbalen och en sista Jaddan känner jag verkligen att tiden här i Gdansk avslutats på ett värdigt sätt. Jag har fått umgås mycket med mina närmaste och njuta av mina sista dagar som student, fullt ut. Nu väntar nya, spännande äventyr och jag ser fram emot att få vända blad och börja om pånytt. Jag är så otroligt tacksam över mina år här och kommer bara se tillbaka med glädje på alla fina minnen vi skapat och bra vänner jag fått. 
 
En skolvecka kvar och sen är jag läkare - ofattbart!

Kommentarer:

1 Joanna:

ett stort grattis ännu en gång Ellen, jag börjar i Warsawas medicinska universitet i höst, undrar lite om vad du har för intryck av det universitet även om jag vet att allt /mycket är subjektivt. tror du du orkar skriva ett mejl till mig i eposten ? mvh joanna

Svar: Jag vet faktiskt inte särskilt mycket om Warszawas universitet så det bästa är nog att försöka hitta någon som pluggar där och fråga. Lycka till!
Ellen

Kommentera här: